dimarts, 22 de juny del 2010

Messi

Per intentar fer un copiar-pegar.

Paul Newman

Com ho veieu? El Paul truca per excusar-se. No pot anar a la festa.



O aquesta, que a partir del minut 2.40 truca per telf. Però jo posaria a partir del 3.05 quan ja han sortit la parella amb els que parla, i s'obre la porta i surt ella.

El text podria anar per aquí:
-Hola Isabel, (o Nacho) ara mateix vinc cap a la festa.
(s'obre la porta i surt ella)
-Espera, perdona, m'ha sortit un imprevist urgent. No puc venir.



Guantanamera

dilluns, 21 de juny del 2010

dissabte, 19 de juny del 2010

Juan el Charrasqueado

Ja he baixat alguns vídeos. No se si també els havies baixat tu, però em feia ilu posar-los. Probando.

diumenge, 13 de juny del 2010

Primer guió

Els textos son aproximats.

Timbaler del Bruch estatua. (es manté)

Apareix en lletres del fons que van creixent

ISANGE PRODUCCIONS PRESENTA

Marxen les lletres queda el timbaler ZOOM sobre el timbal

So: reboble de tambor in crescendo.

Sobre el so apareix d’una rotativa un panflet que posa

ELNACHOFA60

LA FESTA. (Lletres més grans)

Silenci

Versió 1 Foto Isabel trucant.

Versió 2 Vídeo Isabel trucant

Audio RING RING

Sobre els rings apareixen les fotos de la gent anónima i famosillos trucant 2-4-8-16-32.

Silenci

Paissatge – Carretera buida. Apareix en el paissatge (zoom) un home amb una pancarta on posa JO VAIG A LA FESTA – JO NO EM PERDO LA FESTA.

Fotos de gent, cada cop més multitudinaris, tots amb cartells a ANEM A LA FESTA – TOTS CAP A LA FESTA – NO ENS PERDEM LA FESTA, etc. Dintre d’aquests grups el sermó de la muntanya de Jesucrist que arenga als fidels per anar a la festa.

Intercalat amb les fotos de les manis fotos – vídeos de locutors de ràdio estrangers (ja els traduirem)i Telediarios de diferents països (donant la noticia) (també els traduïrem)

Fotos-vídeo casament nena Aznar

Fotos-vídeos CONVIDATS mooooolt guarnits

Cartell tipo cine mut enmarcat : Molts es van confondre de festa van anar al Carrer Campo Florido de les Rozas (Madrid)

Mariachi (momés el troç de l’entrada abans de que cantin)

Primer plà de la taula parada

Primer pla de convidats reals de la festa amb “bocadillo” com en un còmic, amb diversos pensaments (perquè no començem, quina gana, no sé què esperem, quina bona pinta, els mariachis porten un pet que no cantaran)

(BUSCAR QUANTES EN TENIM DE PRIMERS PLANS)

Cartell tipo cine mut enmarcat: La festa s’anima

Cantábile ranchera Nacho’s

Catábile la mateixa ranchera ben cantada

Fotos de grup de la festa amb textos.

El Rey excusant-se

Mes fotos

Marlow (Paul Newman, James Gardner) excusant-se

Mes fotos

Messi excusant-se.

Alguns cantabile Nacho’s

Mateix cantábile bó

Foto Nacho amb el vídeo del Nachofa.

Foto de gent mirant el vídeo.

El cantábile més cutre

El mateix ben cantat

Foto primer plà de botelles

Si hi ha vídeos de la festa que no siguin cantábiles posar-li audio de xarrameca que es va esvaint. La gent marxa.

Foto brigada de neteja. Amb text Quina feinada ens espera, Com han deixat això…

Versió 1 Foli flotant en aigua que marxa per la clavaguera i posa fins l’any que bé

Versió 2 Posta de sol i crèdits

El final casi segur que serà una altre cosa. Això no li agrada.

dijous, 10 de juny del 2010

bacallà

Estem buscant un dia per fer el bacallà, potser l'altre cap de setmana ,.....per tant, elnachofa II l'haurem de presentar després, perque no tinc temps!!!!!

divendres, 4 de juny del 2010

MANI

Els mariachis!!!


Aquest m'ha costat molt de baixar però ja el tenim aquí!!

Que no m'0blido del tema!!! el que passa és que vaig atabalada!!!!

Que més faig?????? Hem de buscar un dia x trobar-nos!!!!

dilluns, 31 de maig del 2010

Desaparecida en combate

Què tal estàs de l'encostipat? Ja tens veu? Fa una semana que no sabem res de tu. Tot bé?

dissabte, 29 de maig del 2010

Mariachi felicitació

He probat de baixar algunes coses desde la pàgina que em vas dir i no vaig aconseguir. Possiblement feia alguna cosa malament. Al pas dos no li posava res. No sé si seria per això. Ara estic intentant baixar aquest i sembla que ho fa, però molt lent. Per tenir-lo controlat el poso aquí.

http://www.youtube.com/watch?v=_Gsp7z-9zso&feature=related

divendres, 28 de maig del 2010

Una foto teva

Ah, ja m'he recordat del que et volia dir en el comentari de l'entrada anterior. Que la primera foto del bloc de les de la gent amb el telèfon ha de ser teva. Tu parlant per telèfon perquè ets tu la que inicia la roda de contactes d'invitació a la festa. Si no en tens cap, que no crec, ja la farem quan ens veiem.
Ah, he rebut una comunicació de la Unnim. Diu que m'haig de gastar 1000 euros perquè em regalin una pràctica i magnífica tovallola.... penso que aniré directament a l'Antigua Casa Reus, em gastaré 1000 euros comprant tovalloles i aleshores aniré a recollir la que "regala" Unnim. El problema és que no sé qué farem amb tantes tovalloles...
També m'han enviat unes boniques enganxines. Una la posarré al dimecres, més que res per recordar que, de moment, encara pertany a la Unnim (és el que té això de comprar a crèdit) La nevera em sembla que també és encara mig vostre. El llit, el matalàs i el nòrdic sí que ja son meus. Per cert, quina calor tinc a les nits... potser que compri una manteta fina enlloc de tantes tovalloles.... En trovaré alguna de manteta de 1000 euros? http://planetsmilies.net/angel-smiley-5128.gif

dijous, 27 de maig del 2010

Quadrets

Per arribar a la gran gentada la cosa és posar primer una foto d'un home sol, després s'afegeix un segon, (una foto amb dos persones), després tres, etc... La idea és que la gent es va trobant fis a fer-se un gran grup, tots cap a la festa. (Diu el Gefe que només és una idea, que un cop posats en parlem de les diferents idees segons el complicat del tema.)
I també fer un quadre del tipus del de la foto, però tots amb el telèfon a l'orella.
No sé si fer això és molt complicat. Primer una foto, després dues, després 4, després 8 i fins on es pugui arribar. Jo veig molt més fàcil trobar això. No sé si és fàcil de fer, però fotos de gent al telf és molt sencill, n'hi ha moltes. Però això de fotos d'anar afegint gent....

Mani

Per tunejar.

Més gent






Molta més gent.

Com ho tenim això? gent






Em sembla que ens hem quedat una mica parades, no? Vinaga, animem la cosa. Fotos de gentades.

dilluns, 24 de maig del 2010

bon dia!

He passat mala nit, tinc molta tos per la merda d'un encostipat maleït i a més m'han acribillat els mosquits! El Nacho no cal que posi cap remei contra els mosquits, tenint-me a mi aprop, no li piquen a ningú més!

Dons bé, en la meva estona d'imsomni, he pensat que també estaria bé (a veure que opina el G), buscar un tros de telenotícies en un altre idioma, i subtitular-lo donant la informació de la festa....te'n adones de com ens estem liant???? jejejejejej

Bé, me'n vaig Portaventura!!!! Penso que potser avui no hi ha gaire gent, i com el Ignasi no ha anat mai......tot serà que tothom hagi pensat el mateix........

diumenge, 23 de maig del 2010

dimecres, 19 de maig del 2010

QUE MES FAIG????

Ja he baixat tots els youtubes!!!! he descobert una manera super-ràpida i fàcil!!!! ja te l'explicaré.......ara que tens un nou dimecres......

Seguidors

Sobre mi