dimarts, 22 de juny del 2010
Paul Newman
O aquesta, que a partir del minut 2.40 truca per telf. Però jo posaria a partir del 3.05 quan ja han sortit la parella amb els que parla, i s'obre la porta i surt ella.
El text podria anar per aquí:
-Hola Isabel, (o Nacho) ara mateix vinc cap a la festa.
(s'obre la porta i surt ella)
-Espera, perdona, m'ha sortit un imprevist urgent. No puc venir.
dilluns, 21 de juny del 2010
dissabte, 19 de juny del 2010
Juan el Charrasqueado
diumenge, 13 de juny del 2010
Primer guió
Els textos son aproximats.
Timbaler del Bruch estatua. (es manté)
Apareix en lletres del fons que van creixent
ISANGE PRODUCCIONS PRESENTA
Marxen les lletres queda el timbaler ZOOM sobre el timbal
So: reboble de tambor in crescendo.
Sobre el so apareix d’una rotativa un panflet que posa
ELNACHOFA60
LA FESTA. (Lletres més grans)
Silenci
Versió 1 Foto Isabel trucant.
Versió 2 Vídeo Isabel trucant
Audio RING RING
Sobre els rings apareixen les fotos de la gent anónima i famosillos trucant 2-4-8-16-32.
Silenci
Paissatge – Carretera buida. Apareix en el paissatge (zoom) un home amb una pancarta on posa JO VAIG A LA FESTA – JO NO EM PERDO LA FESTA.
Fotos de gent, cada cop més multitudinaris, tots amb cartells a ANEM A LA FESTA – TOTS CAP A LA FESTA – NO ENS PERDEM LA FESTA, etc. Dintre d’aquests grups el sermó de la muntanya de Jesucrist que arenga als fidels per anar a la festa.
Intercalat amb les fotos de les manis fotos – vídeos de locutors de ràdio estrangers (ja els traduirem)i Telediarios de diferents països (donant la noticia) (també els traduïrem)
Fotos-vídeo casament nena Aznar
Fotos-vídeos CONVIDATS mooooolt guarnits
Cartell tipo cine mut enmarcat : Molts es van confondre de festa van anar al Carrer Campo Florido de les Rozas (Madrid)
Mariachi (momés el troç de l’entrada abans de que cantin)
Primer plà de la taula parada
Primer pla de convidats reals de la festa amb “bocadillo” com en un còmic, amb diversos pensaments (perquè no començem, quina gana, no sé què esperem, quina bona pinta, els mariachis porten un pet que no cantaran)
(BUSCAR QUANTES EN TENIM DE PRIMERS PLANS)
Cartell tipo cine mut enmarcat: La festa s’anima
Cantábile ranchera Nacho’s
Catábile la mateixa ranchera ben cantada
Fotos de grup de la festa amb textos.
El Rey excusant-se
Mes fotos
Marlow (Paul Newman, James Gardner) excusant-se
Mes fotos
Messi excusant-se.
Alguns cantabile Nacho’s
Mateix cantábile bó
Foto Nacho amb el vídeo del Nachofa.
Foto de gent mirant el vídeo.
El cantábile més cutre
El mateix ben cantat
Foto primer plà de botelles
Si hi ha vídeos de la festa que no siguin cantábiles posar-li audio de xarrameca que es va esvaint. La gent marxa.
Foto brigada de neteja. Amb text Quina feinada ens espera, Com han deixat això…
Versió 1 Foli flotant en aigua que marxa per la clavaguera i posa fins l’any que bé
Versió 2 Posta de sol i crèdits
El final casi segur que serà una altre cosa. Això no li agrada.
dijous, 10 de juny del 2010
bacallà
divendres, 4 de juny del 2010
Els mariachis!!!
Aquest m'ha costat molt de baixar però ja el tenim aquí!!
Que no m'0blido del tema!!! el que passa és que vaig atabalada!!!!
Que més faig?????? Hem de buscar un dia x trobar-nos!!!!
dilluns, 31 de maig del 2010
Desaparecida en combate
dissabte, 29 de maig del 2010
Mariachi felicitació
http://www.youtube.com/watch?v=_Gsp7z-9zso&feature=related
divendres, 28 de maig del 2010
Una foto teva
Ah, he rebut una comunicació de la Unnim. Diu que m'haig de gastar 1000 euros perquè em regalin una pràctica i magnífica tovallola.... penso que aniré directament a l'Antigua Casa Reus, em gastaré 1000 euros comprant tovalloles i aleshores aniré a recollir la que "regala" Unnim. El problema és que no sé qué farem amb tantes tovalloles...
També m'han enviat unes boniques enganxines. Una la posarré al dimecres, més que res per recordar que, de moment, encara pertany a la Unnim (és el que té això de comprar a crèdit) La nevera em sembla que també és encara mig vostre. El llit, el matalàs i el nòrdic sí que ja son meus. Per cert, quina calor tinc a les nits... potser que compri una manteta fina enlloc de tantes tovalloles.... En trovaré alguna de manteta de 1000 euros?
dijous, 27 de maig del 2010
Quadrets
Per arribar a la gran gentada la cosa és posar primer una foto d'un home sol, després s'afegeix un segon, (una foto amb dos persones), després tres, etc... La idea és que la gent es va trobant fis a fer-se un gran grup, tots cap a la festa. (Diu el Gefe que només és una idea, que un cop posats en parlem de les diferents idees segons el complicat del tema.)I també fer un quadre del tipus del de la foto, però tots amb el telèfon a l'orella.
No sé si fer això és molt complicat. Primer una foto, després dues, després 4, després 8 i fins on es pugui arribar. Jo veig molt més fàcil trobar això. No sé si és fàcil de fer, però fotos de gent al telf és molt sencill, n'hi ha moltes. Però això de fotos d'anar afegint gent....
dilluns, 24 de maig del 2010
bon dia!
Dons bé, en la meva estona d'imsomni, he pensat que també estaria bé (a veure que opina el G), buscar un tros de telenotícies en un altre idioma, i subtitular-lo donant la informació de la festa....te'n adones de com ens estem liant???? jejejejejej
Bé, me'n vaig Portaventura!!!! Penso que potser avui no hi ha gaire gent, i com el Ignasi no ha anat mai......tot serà que tothom hagi pensat el mateix........












