divendres, 28 de maig del 2010

Una foto teva

Ah, ja m'he recordat del que et volia dir en el comentari de l'entrada anterior. Que la primera foto del bloc de les de la gent amb el telèfon ha de ser teva. Tu parlant per telèfon perquè ets tu la que inicia la roda de contactes d'invitació a la festa. Si no en tens cap, que no crec, ja la farem quan ens veiem.
Ah, he rebut una comunicació de la Unnim. Diu que m'haig de gastar 1000 euros perquè em regalin una pràctica i magnífica tovallola.... penso que aniré directament a l'Antigua Casa Reus, em gastaré 1000 euros comprant tovalloles i aleshores aniré a recollir la que "regala" Unnim. El problema és que no sé qué farem amb tantes tovalloles...
També m'han enviat unes boniques enganxines. Una la posarré al dimecres, més que res per recordar que, de moment, encara pertany a la Unnim (és el que té això de comprar a crèdit) La nevera em sembla que també és encara mig vostre. El llit, el matalàs i el nòrdic sí que ja son meus. Per cert, quina calor tinc a les nits... potser que compri una manteta fina enlloc de tantes tovalloles.... En trovaré alguna de manteta de 1000 euros? http://planetsmilies.net/angel-smiley-5128.gif

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Sobre mi