dissabte, 15 de maig del 2010

Ara sembla que sí




A veure, apunta.
Comença amb el To be continued del Nachofa60, i la música tendre sense els textos del final, clar. Passem a una música completament diferent per donar pas a l'ambient alegre de "La Festa". Imatge del Rey que es disculpa. No va poder anar a la festa per problemes d'agenda o el que més ens convingui. Imatges de la gent que va al casament de la filla de l'Aznar convenientment tunejedes amb un cartell que indiqui que van a la festa del Nacho.
Fotos o imatges d'actors entrant al festival de Cannes o als oscar... tots com anant a la festa Nachofa. Entrevistes a gent que no va poder anar (actors, polítics, científics, monstres tipus Nosferatu, etc.) Gent que sí estava a la festa amb globus de text, com en un còmic, fent tota mena de reflexions, segons els caretus. Talls dels canturreos i a continuació les mateixes cançons cantades per professionals, per exemple El meu avi de la festa i un grup d'havaneres autèntic. Fotos de convidats pensant que això sí que és cantar i no lo dels Nachos boys.
Tot això ben organitzadet i guionat, que ara ho he posat sense ordre ni concert, més que res per donar-te una idea del material que necessitarem. Apa, a pencar... segons el Gefe, només trigarem 4 meses en tenir-lo llest....

1 comentari:

  1. No, sembla que ja no comença en el "To be continued". Ahir a la nit m'ho volien explicar, però jo estava poc concentrada, bàsicament estava fent-li més cas a la pizza que al German i em va dir una cosa així com... és igual ja t'ho explico en un altre moment. L'altre moment encara no ha arribat. Seguirem esperant. Ara, lo del bacallà ho hauríem de concretar perquè el míster sembla que no es posa les piles si no té data de caducitat.
    Per cert, aviso. Tinc ocupats els diumenges 30 de maig i 6 de juny. També el dilluns festiu 24 de maig, però ja ni em plantejo tenir res fet en una setmana....

    ResponElimina

Seguidors

Sobre mi