dilluns, 24 de maig del 2010

bon dia!

He passat mala nit, tinc molta tos per la merda d'un encostipat maleït i a més m'han acribillat els mosquits! El Nacho no cal que posi cap remei contra els mosquits, tenint-me a mi aprop, no li piquen a ningú més!

Dons bé, en la meva estona d'imsomni, he pensat que també estaria bé (a veure que opina el G), buscar un tros de telenotícies en un altre idioma, i subtitular-lo donant la informació de la festa....te'n adones de com ens estem liant???? jejejejejej

Bé, me'n vaig Portaventura!!!! Penso que potser avui no hi ha gaire gent, i com el Ignasi no ha anat mai......tot serà que tothom hagi pensat el mateix........

3 comentaris:

  1. El G diu que li agrada la idea del telediario. Potser dos o tres, en diferents idiomes, algún exòtic. I que quan quedem per fer la primera posta en comú.
    I que anar avui a Portaventura és un suicidi. Bé, anar potser no, però tornar..... ja m'ho explicaràs....

    ResponElimina
  2. Caravana de la ostia per tornar!!!!! però el dia ha estat bé. Estic vermella com un tomàquet i completament afónica!
    haurem de buscar un dia per posar fil a l'agulla....

    ResponElimina
  3. He he, era d'esperar. Per l'afonia, pastilletes de pròpolis. Van molt bé.
    I si ho trobes en spary encara millor, que directe a la gola fa més efecte. A cuidar-se.... He estat mirant al dimecres si hi ha un equivalent al windows movie maker, però el que he trobat no acaba de ser el mateix i no li trobo com funciona. Després et dic quin nom té, a veure si tu saps com va. Més que res per poder anar fent proves de les meves.

    ResponElimina

Seguidors

Sobre mi