dimecres, 28 de desembre del 2011

A l'espera de la meva identitat... LA USURPADORA

He intentat publicar des del meu compte google, però només puc fer comentaris, no veig com publicar una entrada. He mirat de recuperar les dades i m'ha sortit un missatge que em diu que han enviat la info del bog per recuperar-lo a tots els administradors, per tant suposo que ho rebràs tu i potser descubriràs el nom del compte que vem obrir. Quan ho sàpigues, m'ho dius per poder fer-lo servir jo. I si veus que no es pot, mira a veure si em pots fer administradora amb al meu compte i així podem veure quí ha escrit cada cosa i queda tot més entenedor.
El cap del G treu fum. El tinc aquí al costat apuntant en un paperet coses que s'han de buscar.

De moment la cosa es diu "Tot viatjant per la memòria" i el prota és el J. (es veu que posar Jordi cada cop es fa llarg. El G dixit).

DEBERES.

1.-Ja pots anar buscant fotos dels nens Solé bebés. Potser seria guapo, si ho trobes, una de Jordi bebé, una de Jordi nen amb qui va al darrera bebé, una dels dos amb el següent bebé, i així fins tindre tots els germanets petits, però reconeixibles.

2.-Necessitem fotos de la parella quan eren promesos i del casament.

3.- Aquest dies, al proper dinar-sopar-berenar, has d'intentar fer-li fotos quan estigui dormint (serveix taula, sofà, el que sigui) i quan es desperti, és a dir tindre fotos en el mateix espai, per poder jugar a que tot el muntatge és un sommi-viatge per la memòria, és a dir que s'ha quedat adormit i ha sommiat-viatjat per la seva vida. Ideal, una foto/vídeo d'ell pensant en les musaranyes, l'altre d'ell dormint i la tercera just quan s'acaba de despertar.

Hi ha més coses a buscar, però com que son de domini públic, és a dir, de goglejar, ja ho faré jo.

Ostres, ja torna G a apuntar més coses... Ah, hem de saber ón va nèixer exactament. Ja sabem el carrer, però hem de saber el número. Si la casa encara hi és hem d'anar a fer treball de camp amb la càmara. Per cert, hi ha algun nen petit a la família? En sap greu però l'Ignasi ja és massa gran (hahahahahhahaaha) hauria de ser un nen més petit. N'hi ha?

Apa, a pencar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Seguidors

Sobre mi