diumenge, 13 de juny del 2010

Primer guió

Els textos son aproximats.

Timbaler del Bruch estatua. (es manté)

Apareix en lletres del fons que van creixent

ISANGE PRODUCCIONS PRESENTA

Marxen les lletres queda el timbaler ZOOM sobre el timbal

So: reboble de tambor in crescendo.

Sobre el so apareix d’una rotativa un panflet que posa

ELNACHOFA60

LA FESTA. (Lletres més grans)

Silenci

Versió 1 Foto Isabel trucant.

Versió 2 Vídeo Isabel trucant

Audio RING RING

Sobre els rings apareixen les fotos de la gent anónima i famosillos trucant 2-4-8-16-32.

Silenci

Paissatge – Carretera buida. Apareix en el paissatge (zoom) un home amb una pancarta on posa JO VAIG A LA FESTA – JO NO EM PERDO LA FESTA.

Fotos de gent, cada cop més multitudinaris, tots amb cartells a ANEM A LA FESTA – TOTS CAP A LA FESTA – NO ENS PERDEM LA FESTA, etc. Dintre d’aquests grups el sermó de la muntanya de Jesucrist que arenga als fidels per anar a la festa.

Intercalat amb les fotos de les manis fotos – vídeos de locutors de ràdio estrangers (ja els traduirem)i Telediarios de diferents països (donant la noticia) (també els traduïrem)

Fotos-vídeo casament nena Aznar

Fotos-vídeos CONVIDATS mooooolt guarnits

Cartell tipo cine mut enmarcat : Molts es van confondre de festa van anar al Carrer Campo Florido de les Rozas (Madrid)

Mariachi (momés el troç de l’entrada abans de que cantin)

Primer plà de la taula parada

Primer pla de convidats reals de la festa amb “bocadillo” com en un còmic, amb diversos pensaments (perquè no començem, quina gana, no sé què esperem, quina bona pinta, els mariachis porten un pet que no cantaran)

(BUSCAR QUANTES EN TENIM DE PRIMERS PLANS)

Cartell tipo cine mut enmarcat: La festa s’anima

Cantábile ranchera Nacho’s

Catábile la mateixa ranchera ben cantada

Fotos de grup de la festa amb textos.

El Rey excusant-se

Mes fotos

Marlow (Paul Newman, James Gardner) excusant-se

Mes fotos

Messi excusant-se.

Alguns cantabile Nacho’s

Mateix cantábile bó

Foto Nacho amb el vídeo del Nachofa.

Foto de gent mirant el vídeo.

El cantábile més cutre

El mateix ben cantat

Foto primer plà de botelles

Si hi ha vídeos de la festa que no siguin cantábiles posar-li audio de xarrameca que es va esvaint. La gent marxa.

Foto brigada de neteja. Amb text Quina feinada ens espera, Com han deixat això…

Versió 1 Foli flotant en aigua que marxa per la clavaguera i posa fins l’any que bé

Versió 2 Posta de sol i crèdits

El final casi segur que serà una altre cosa. Això no li agrada.

10 comentaris:

  1. Si et prguntes què hi pinta el timbaler (jo ho he preguntat) m'ha dit que així com la Metro té d'imatge un lleó nosaltres tenim el Timbaler (?????)Primer es veu que va pensar buscar un gat que feia no sé quines coses, però davant la imposibilitat d'aconseguir que un gat faci el que el gefe vol, ha tirat cap al Timbaler.
    Tenint dos gats a casa espero poder trobar el moment (casi missió impossible) d'intentar filmar en vídeo un dels dos badallant Foto en tinc una de molt bona del Kimet amb tota la bústia oberta, però en vídeo no l'he pillat mai)i posarli un rugit de lleó. Això sí que seria divertit, no? Bé, ja veurem.

    ResponElimina
  2. Com que no es pot modificar el comentari, el recifico. Lo del timbaler diu el G que és per reivindicar-lo, que ningú s'enrecorda del timbaler (por algo será) i per lligar-ho amb el redoble de tambor.
    I a veure si es treu la mandra de les orelles i publica ell mateix. Que estic cansada de fer-li de secre, conyes!!!!

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. ualaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<!!!!!!!!!!! estic flipant!!! jajajajajaj així sembla com si res...per`.....14 o 15 dissabtes mínim!!!! ajajajjajaajaj
    Bé....ho començo a treballar......
    Te'n recordes d'aquell humorista.....que feia un num. amb el telf. molt bó? es que no m'enrecordo de com es diu...i no li puc preguntar al Nacho....sortia sempre en els programes de nochevieja......em penso que es va morir....jooooooo quina ràbia!!!!! quan em surti ho apunto!!! Era molt bó.....

    ResponElimina
  5. Gila, es deia Gila. (el G m'ha trucat especialment a la feina perquè respongui a la pregunta. Té pelendengues la cosa...)

    ResponElimina
  6. De fotos de la gent al telèfon en tinc ja moltes. En tenia més i el G va triar les que més li agradaven. És a dir, no serveix qualsevol.... Lo del Gila diu que és bona idea, però no sé si com a foto o com a vídeo.

    ResponElimina
  7. jajajajaja, Gila!!! és veritat! no em sortia!!! Quin riure amb lo de que el G t'ha trucat a la feina! jajajaj, estem fatal!!!!!

    ResponElimina
  8. Hem de mirar quines altres fotos de primers plans tenim. N'hi ha una de general en la que sortim els tres ISANGE, que sembla que estiguem conspirant (segurament ho fèiem) En aquesta es podria posar alguna cosa.
    Per la imatge corporativa dels ISANGE, els meus gats es resisteixen a badallar quan tinc la càmara filmant-los. Naturalment en quant l'apago fan uns badalls que no se'ls salta un torero.... Seguiré provant, però a internet n'hi ha moltes d'imatges de gats badalladors. Lo del timbaler tampoc està descartat. Ara mateix no sé què em toca fer. A veure si la nit bacallanera ho lliguem una mica. Per cert, lo d'aquest dissabte està confirmat?

    ResponElimina
  9. nooooooo, aquest dissabte no podíem. Havíem pensat el dissabte següent, el 26 al vespre, però hi ha un problema: a l'àvia, que és qui farà el bacalla, ahir se li va sortir l'hombro i porta el braç en cabestrillo.......o sigui que haurem d'esperar per confirmar la data.....
    hauríem de buscar una estona (encara que no sigui tot un dissabte sencer), per començar a coordinar-nos.....

    ResponElimina
  10. Sí, per fer el primer contacte pot ser qualsevol dia al matí. O dissabte matí o tarda si l'Ignasi va al cau. Jo tinc festa el 25 (faig pont) Ho dit per si serveix d'alguna cosa. No sé si vosaltres també sou puentistes o us toca pringar.

    ResponElimina

Seguidors

Sobre mi