dilluns, 29 de març del 2010

HA FLIPAT

Avui, amb la calma del dia després, el Nacho ha flipat... Ahir al vespre estava cansat, i em va comentar que veuríem el video avui a la tarda, amb la calma....i ha flipat!!!! Li ha encantat.Estic moooolt contenta.
No m'equivocava gens quan us proposava fer alguna cosa. Ha quedat clar. M'ho he passat superpipa fent-ho.
Ara, sopant, ho comentàvem. Es un regal que no té preu, i que un argument així només el pot fer algú que coneixi molt al "homenajeado" (no ho sé posar en català!).
Repeteixo: estic mooolt contenta.
Avui, després del estrés d'aquests dies, estic aburrida!! A més l'Ignasi està de colonies i estic "buida"!!!!
En fi, quan les tingui, penjaré fotos de la festa i ho finiquitem.
El Nacho m'ha dit que ens podríem guanyar la vida fent aquest tipus de projectes.....ja ho saqs! jo encantada de tenir-vos com a socis!!!!

diumenge, 28 de març del 2010

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!

Us enrecordeu que vàrem posar dues vegades el mateix bodorrio????? ja quedava bé......
Dons bé, el bodorrio que no vàrem posar...era el que anava junt amb la parella!!!! snif snif.....
Total , que l'he refet!!!!! i ara el penjaré amb el somos novios!!!

Un mes.




La conspiració per fer alguna sorpresa per l'aniversari del Nacho ve de lluny, ja en vem parlar per primer cop durant el dinar de Nadal 2009, però allò del "anem pensant, a veure què fem, si tens una idea me la dius..." va fer que els dies anessin passant.

Finalment ens vem posar les piles, ens vem reunir en la nostra primera conspiració de dissabte el 27 de febrer i ens vem posar "manos a la obra". (Isabel corregeixem si m'equivoco)

Per poder mantenir un contacte més directe, tot i que també ens hem enviat un munt de correus electrònics, vem obrir aquest blog. Això ens permetia anar preparant idees de vídeo pel projecte, posant fotos, veure com anaven quedant les coses "tunejades"...

Ah! També l'hem fet servir per avisar-nos de les foques en adopció del Facebook!!!!

Ara queda com a record de tot el procés. Com que pensem que pot fer gràcia, especialment als que heu participat en la conspiració, hem decidit de convidar-vos a veure'l. Per seguir l'orde natural ho heu de fer al revés, és a dir des del final de la pàgina cap amunt.

Esperem que ho passeu tant bé vosaltres mentre feu "el cotilla", com nosaltres mentre l'escrivíem.

Isabel, moltes gràcies per donar-nos l'oportunitat de participar-hi.

HA ESTAT GENIAL!!!!!!!!

dissabte, 27 de març del 2010

Retoc

Diu el G, després de veure el vídeo un parell de cops, ja a casa, que s'ha de retallar una foto del bloc amics. La que estan a l'Hispano. S'ha de treure gent que hi ha a dreta i esquerra, que, de fet, no eran amics. Com que he baixat lleugerament el cap i me l'he mirat una mica de reüll agafant al mateix temps una olla a presió que hi havia per allà aprop , penso que ja ha entès que li valia més la pena quedar-se calladet i no tornar a veure el vídeo i ni obrir boca per fer cap comentari al respecte fins demà a les 7 de la tarda, aprox.

Allen

mira d'allargar un pel en Woody i que digui que esta actuant al Palau i a la porta hi ha una entrada reservada pel Nacho

AMICS


En lloc de la foto del nenet sol, pq no posem aquesta??? em penso que no l'hem posat enlloc, no?

Amigos Amaral

Marcha de la Amistad

Somos novios

divendres, 26 de març del 2010

ISANGE

que no hem posat que vol dir Isange!

foca

va una foca

allen

jajajaj, el wody estarà a barna el diumenge!!!!

He de refer el tros de l'entrevista.....potser valdria la pena fer alguna referència...o no...


http://www.3cat24.cat/noticia/590785/ociicultura/Woody-Allen-esgota-les-entrades-pel-concert-al-Palau-de-la-Musica

Final pre-chachipiruli

El jefe diu que li agrada molt i que pot anat així, ben fet, clar.


ULTIM BLOC


Estem treballant en l'ultim bloc. Una cosa que el G creu important és que surti la foto del Lis, per tant estem mirant de fer un bloc amics, la música l'estic intentant baixar el emule.

També hem vist aquesta foto que (ai, ai, ai, ai) .... potser l'hauríem de posar en el bloc hispano, després de sardenya. Enlloc de la que vem posar d'ell amb pajarita, posar aquesta, en que está a la porta de l'Hipano.

Ortografia subtítuls

A la feina li he ensenyat a un amic, company de fatigues al Museu de Cera i guionista. Li ha encantat. Li han agradat molt les entrevistes subtitulades. Bé m'ha dit que interés és amb ´(de començament Peli declarada d'interés...) Lo del Vayne no s'enten. Ell m'ha dit està mal escrit. Li he explicat i m'ha dit que és massa semblant una cosa i l'altre. Dit a veu sí s'entén, però escrit, no. I té raó. El G diu que no s'entendrá y que millor ho escribim bé. El Francesc també s'ha fixat en que falten algun punt i alguna majúscula. Li ha encantat el Nacho del Wayne (!!!!!) i lo de les corbates encongides del Bogart. M'ha dit més coses, però o vaig a dormir ara o cauré damunt del teclat i aquí em trobaran demà, ben arraulideta.
Quina sooooooooooonnnnnnn.

Bona nit. O bon dia.

Familia i to be continued



Es pot canviar la versió. Vull dir els cantants.

DEFINITIVAMENT AQUESTA NO VAL. LA BONA ÉS L'ALTRE.

Bloc ambigú

Ara resulta que abans de cada grup de publi ha d'anar el cartell. Probando 1,2,3...

Tunejada




Aquí hi ha alguna llicencia: una foto que no es publi però em sembla que queda adecuada. I ha quedat mal tallada la música. Sembla que al pujar-la al blog a vegades es talla abans d'hora. Bé, per fer una idea serveix. Què us sembla? vull dir posar un bloc en castellà i l'altre en català. Volia fer una més curta amb la part final de la música, però és massa curt i no cap casi res.

Ja direu.

dijous, 25 de març del 2010

Seguidors

Sobre mi