dilluns, 29 de març del 2010

HA FLIPAT

Avui, amb la calma del dia després, el Nacho ha flipat... Ahir al vespre estava cansat, i em va comentar que veuríem el video avui a la tarda, amb la calma....i ha flipat!!!! Li ha encantat.Estic moooolt contenta.
No m'equivocava gens quan us proposava fer alguna cosa. Ha quedat clar. M'ho he passat superpipa fent-ho.
Ara, sopant, ho comentàvem. Es un regal que no té preu, i que un argument així només el pot fer algú que coneixi molt al "homenajeado" (no ho sé posar en català!).
Repeteixo: estic mooolt contenta.
Avui, després del estrés d'aquests dies, estic aburrida!! A més l'Ignasi està de colonies i estic "buida"!!!!
En fi, quan les tingui, penjaré fotos de la festa i ho finiquitem.
El Nacho m'ha dit que ens podríem guanyar la vida fent aquest tipus de projectes.....ja ho saqs! jo encantada de tenir-vos com a socis!!!!

1 comentari:

  1. Dons apa, comença a preparar-ne un altre. Potser no cal que sigui elnachofa70, però lapeixeradelaneusesmesmacaquelameva, o saraylasegrestafocas, alguna cosa així, jajajajajajaja. Jo també ho trobo a faltar.

    ResponElimina

Seguidors

Arxiu del blog

Sobre mi