dijous, 18 de març del 2010

Hostesses




Hostesses n'hi ha un fotimer. Dibuixos, fotos. No sé si tot és tunejable...

Imagino que posar el gorret és el més complicat. Jo he triat aquestes de les mils que hi ha, però en podem buscar altres.

dimecres, 17 de març del 2010

Vinils

Ahir vaig estar dues hores xerrant amb el paio que ens munta les expos, que sempre va amb els vinils sota el braç. I ni recordar-me de preguntar-li. Però avui el G m'ha dit que segurament t'ho pot fer l'Aleix. A la nit et passo el seu telf i el truques, sense cap compromís. A veure què et diu.
Per cert, a la gent que els demanes col·laboració (quina bonica el·le geminada...) els dius el que estem fent? Vul dir, saben que és per un vídeo? o serà sorpresa per tothom?

foto de l'àfrica



També tinc aquestes, la de les nenes és molt maca, però també surt el Joan Casamitjana....

mmmmmmmmmmm


Ja ho milloraré!, però costa que es vegi real....

JAJAJAJAJAJAJJ


Com ho veus?????

Una maravella

Jo no sé si al Nacho i a la gent en general els agradarà, però jo m'ho estic passat "teta".

A veure si hi ha sort i et puc passar el projecte del Cola Cao. A mí em triga a pujar, però es veu. Espera a tenir-lo carregat del tot, perquè si es veu a trompicons perd la gràcia.




músiques


Com que lo de les músiques ja comença a anar tard... pensa cançons que li puguin agradar especialment. De fet, no sé quina idea té el G. Crec que volia fugir de posar les cançons favorites. La cosa serà posar petits fragments de coses varies. I que lliguin amb les fotos. Com posar la del Cachito mío, (un fragment) Jo he buscat la de "Vacaciones en el mar" per les fotos de cruceros i platges, però és tan tòpica i típica que em fa com ràbia. També hi ha la de "coge tu sombrero y póntelo.... vamos a la playa, calienta el sol!. Que per aquesta foto, que penso que s'ha de posar.... pot quedar molt bé.

Somos españolistas

No crec que ho poguem ficar enlloc. Però per si pot servir per alguna cosa.

Guardiola

No és un youtube i no sé com baixar-lo. Però, res el G ja ho ha vist i està d'acord amb mi. Descartat. Estic mirant si trobo l'himne per youtube. Potser l'himne sol sí es podria posar.

Canvis

He canviat el disseny del blog per fer-lo més discret a la feina. El verd es veia molt. Aquesta tarda miraré com queda així. Potser el tornaré a canviar... quin mareig.... El que hi havia en blau m'aniria millor, però no hi ha la versió blava....

Bicis, futbol i boxa



El de les bicis.... sí que deu ser una feinada, però pot quedar divertit si poses els vostres caretus.

Per allò del boxeador, de les que tenim al final el G diu que li agrada més aquesta que està fent-li "una clau de judo" a la Neus. Bé, bé, ja sé que son carinyitus, però posada en la música i fent allò de girar-la, pot donar el pego.





La de la platja diria que no. És mes divertida la de l'equip de futbol.
Pensar en aquests paios amb aquestes pintes com a futbolistas que entran goles.... es fa difícil...

El Ge em diu que Torres i associats ja no existeix i per tant millor no remenar-lo ni esmentar-lo. Del Guardiola, pare, no he trobat res. Bé com et deia al mail he trobat cançons i alguna entrevista. I una imatge d'ell cantant l'himne de l'Espanyol, però.... és molt i molt cutre... i res que tingui a veure amb publicitat. El G acaba de llegir això i diu que ens ho mirem, que això de l'himne pot estar bé... Jo ho torno a buscar, miro si ho puc baixar i ho poso. Vosaltres decidiu. Jo no ho posaria.

bon dia



L'unica cosa que tinc que s'assembli al nacho jugant al futbol és això:






En bici, no tinc res, però sempre podríem tunejar aquest anunci posant el seu careto.....(es difícil però....) Fins i tot, deixo posar el meu careto en la noia, i el del ignasi en el nen....

















I a veure si trobessim un anunci que poguessim tunejar d'arts gràfiques, per fer un "torres i Associats"!

Apa, me'n vaig al currele!

dimarts, 16 de març del 2010

Cola cao

He baixat l'anunci del Cola-cao. Només la música. L'anunci de la tele era molt guapo, però penso que ens pot anar millor com a fons musical de fotos de la segona part del vídeo. Com que vas dir que el Nacho canta la part del "lo toma el futbolista..." podríem posar fotos d'ell jugant a futbol, si en tenim alguna, o aquella del grup abans d'un partit, que és molt divertida. "Lo toma el nadador" una d'ell a la platja, en recordo algunes, amb el nen, o sol, o de les dues si caben, "el ciclista"... en tenim alguna en bici? i "el boxeador golpea que es un primor" aquesta serà xunga se t'acut res? ... Per la primera part de la cançó.... no sé. "Yo soy aquel negrito"... algunes de zanzíbar. Lo del desayuno y merienda... d'esmorzars, dinars i manduques n'hi ha per donar i per vendre... A veure si aquesta nit em dona temps de fer proves.

El cine


El jefe ja ha trobat l'interior de cine que li agrada. No hi haurà zoom. Només la imatge de les cadires que son més o menys com eren aquelles.
Pregunta si es pot posar al darrera d'una cadira, la primera de la dreta, un cartell de "Reservado sr. Fernández".

Diu que el vídeo ha de començar amb la música de la Francis sola, amb fons blanc. I després d'uns segons entrarà el tramvia i tota la resta. Hem de veure en quin punt de música ens va bé punxar. Lo de les músiques ens donarà feina.

dilluns, 15 de març del 2010

anunci 600


Aquesta tarda no he fat res de feina, pq hem anat de metges....de totes maneres estic contenta del dia pq domino molt més el programa- Mira aquest anunci, es xulo!

EL BOGART......

Tres hores per pujar 27'3 MB de merda!

A veure com es veu. Si es veu.

HE VIST LA LLUM!!!!!!!

Ja se fer-ho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja sé com treballar en capítols!!!! quan ho faig ho transformo en avi o en mpg, i em queda com una arxiu!!!!
OOOOEEEEOOOOEEEEOOOOEEEOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Bailoteo

He intentat guardar-me el vídeo del bailoteo, el del Nacho, Vicens, Joan, etc jugant amb els devantals i no he pogut. He vist que dura 30 segons. El moment més divertit, per mi, es quan el Nacho comença a remenar després de la primera estrofa. Desprès, paren i tornen que és quan el ne plora. I fa de mal tallar. Dels dos del Nadal amb el German, el bo és el del bolero "Nosotros". Ara miro com el tallo. De fet, com que al final diuen "Te digo adios", es podria posar com a final de vídeo. A més el Nacho diu: No hay que aplaudir si no os ha gustado. Com ho veus? El jefe està mirant la tele i no em fa ni cas....

Bon dia.

Molt bon dia. Ja he dormit, ja m'he despertat i ja m'he emprenyat. M'ha despertat el melodiós so del martell neumàtic foradant una vegada més davant de casa. Què punyetes foraden? Ah, quí lo sa!

Bé, anem a lo nostre. Els vídeos al blog no te'ls deixa penjar si pensen més de 100MB, cosa que vaig descobrir després d'intens i més intents de penjar coses més pesades. I mira que ho posa, però, és allò, que no llegeixes la lletra petita i passa el que passa.

Vaig a veure què faig jo ara, que em sembla que no m'han posat deures i no sé què tinc pendent.
Ja tinc el messenger obert. Estic en Ocupado, però si entres no en facis cas del missatge. Bé, veure'm si t'accepto... hehe. Jo soc molt perillosa al messenger. En vivo i en directo no dic esta boca és mia, però al messenger.... no callo...

dilluns 15 de març

bon dia!!!! A aquestes hores deus estar somiant encara amb els peixets, els gatets, les gallines i els hortets!!! T'aixecaràs cansada!!!

A veure, tinc bones notícies, he descobert com es pasa l'arxiu del magic a avi, mepg, etc... per tant suposo que el podré penjar al blog....com que suposo que trigarà, ho faré un cop nomñes, al final del matí. Valens????

Dona'm un toque al blog, quan estiguis, i llavors ja em conectaré al mesenger....de mentre tindré el portàtil més "lleuger".

Em sembla bona idea, i m'agrada, posar les coses saltejades i barrejades.....jo ho penjo tot per separat i així ens serà més fàcil de moure i recolocar!

Apa , fins després!!!

Ah! i dissabte, el mateix plan, si , si, tot i no sé on enviar al noi aquesta vegada!!! hahahahah
Ahiy em vaig posar a la taula del menjador, amb el portàtil sense volum d'esquena al sofà, i el Nacho veia el Barça , el Madrid, etc......i si es pensa alguna cosa (que no ho sé), és superdiscret i em deixa fer.

Bona matinada!!!!

On tenies avui al Nacho que has fet tanta feina? Hehe. Què tal l'excursionista? Deu estar rebentat...

Bé, si tot es va guardant i fent còpies de seguretat per si les mosques... ja anirà bé.

Em comença a preocupar la segona part del vídeo. El jefe s'ha de posar les piles, però ja. Ha de pensar la resta del guió per decidir a ón va cada cosa. Crec que les entrevistes de carrer no les vols posar juntes, si no ara una... fotos... ara l'altre.... més fotos... ara els anuncis... blabla.... ara el Woody... saps? tot com escampat. No cal gastar-se les tres entrevistes de carrer i les tres dels actors juntes, al contrari, quan més escampades estiguin, millor. Així també talla la "rutina" de veure fotos. Hem de mirar també els vídeos del Nacho cantant i triar i tallar i re-col·locar. Miraré si aquests dies pel matí ens ho mirem i faig apanyos amb el movie maker o el nero i els vaig posant perquè vegis què li agrada més. Ara mateix, ni sé quíns vídeos tinc. Clar que si a tu t'agrada més una altre cosa, o un altre fragment... no et tallis, eh? I amb les fotos, igual.
Dissabte farem un segon intensiu com el del altre dia?
Demà, com que estarem connectades, en podem parlar. Si ha de ser més fàcil ens podem posar al messenger, i així estem comunicades al minut. El meu és el de llum de gas.
Apa, cap a la feina falta gent.... o no....

BONA NIT

T'explico,

he estat mirant, remirant, i estudiant, i no he averiguat com es fa lo de unir els projectes.
Per tant he obert un de nou, i hi estic penjant tot. He fet el teu "nero" ,en el magix, deixant espais on no tinc l'escena (per ex. interior cine rovira), he penjat fins i tot anuncis, així , dissabte, només serà cortar i pegar, però dins del mateix projecte. No me la podia jugar!!! segur que es pot fer però si no ho averiguava enseguida.......
Vaya rollo t'he fotut!
Ara vaig a dormir....demà més!!!!

diumenge, 14 de març del 2010

Eugenia

No sé si et servirà. Però el poso per si les mosques. Molt millor el vestit ara.

eugenia i altres coses...


A veure, no acabo de veure clar el tema de les lletres....però ho deixo així fins que no tingui l'anagrama.....
He enfosquit una mica les flors i el cos, millor així, no???

Una cosa,
mirant anuncis pel youtube, recordes que vas dir que trobaves "recopilacions"? si dins d'alguna recopilació algún anunci ens agradés, suposo que el podriem tallar....Només és una idea....i una feinada!!!!

jejejejeje
Demà estaré per casa, treballant com una loca!!!!

Entrevistes del carrer

A VEURE SI ARA....



Si cal, ja ho modificarem quan estiguem junts, que aquest é molt fàcil de fer!

Entrevistes.

Mira a veure si pots penjar al blog les entrevistes, per fer un repàs. Bé, per poder gaudir del nostre enginy i creativitat....

Per cert, el programa es diu Magix movie edit pro plus, oi? He buscat les característiques i posa:

Este programa te permite cortar, copiar, pegar, recortar y unir vídeos o fragmentos de vídeo, incluso si tienen diferentes formatos, bitrates o resoluciones de pantalla. Lo mismo puedes hacer con las pistas de audio, dado que el programa separa los canales de sonido e imagen del vídeo, y te permite trabajar con cada uno de ellos por separado.

Con Magix Movie Edit Pro puedes sustituir el sonido original del vídeo por una grabación propia, añadir una narración de voz en off, superimponer textos, gráficos o incluso otro vídeo por encima de la imagen, etc.

Per nassos s'han de poder fer les coses per separat i unir-los després. El que potser s'ha de fer és tancar, la peli. Vull dir deixar-la com si ja estigués acabada i aleshores al no ser un projecte, si no una peli completa te la deixarà enganxar. Com que era el problema que tenia jo amb el movie maker i el nero, penso que pot ser alguna cosa així.

No tenia cap dubte que el sopar sortiria a pedir de boca....

dissabte, 13 de març del 2010


He pensat:" posaré el mòvil del nenet".......seré burra!!!!

Per cert! el cabrit, molt bó!!!!

divendres, 12 de març del 2010

A sus órdenes , jefa!!!!


He mirat a veure com me les apanyo jo amb això del photoshop, i mira.... no està mal. però no aconsegueixo enfosquir el vestit, que quedi menys brillant. Saps si es pot fer? Amb els guants no m'he atrevit...

plaza rovira


S'ha de millorar.........no trobo una "y" tan alta!

cinerovira


hi ha milions de tipus de lletres.......per escollir!!!

Trobada i entrevista.

Ostres quina pena lo del nen. Jo que ja volia tenir-ho tot lligat... Bé, què hi farem. Dons quedem igual per fer les entrevistes, també tindrem més temps per fer-les, i seguim el pla previst. Quedem a les 10.30 a Praga-Mare de Déu de Montserrat. T'apunto els telfs, per si les mosques German: 600.78.05.28. Andrea 600.24.84.34.
Potser podem, això sí, fer les fotos o filmació de la façana de Sardenya, no cal molestar a la Marina, que tampoc sabem si des del carrer se la veuria darrera la finestra. O si està a casa dons intentem fer-ho i que surti, no sé, potser una mica sobre la marxa. I depèn de l'hora que sigui dinem per allà, (al Groin's per exemple) o marxem cap a casa teva i comencem a treballar i dinem pel teu barri i seguim a la tarda.
Hi ha una altre idea.... tenim a G molt creatiu... Son entrevistes una mica "especials".
He fet una prova, però ahir no em va pujar. Ho estic intentant altre cop a veure si hi ha més sort, si no ja ho fico al pendrive i ho veus demà. La idea és subtitular imatges del Yon Vaine i el Jumfry Bogart, que evidentment parlen en anglès, i que parlin del Nacho. Si penses que és millor un altre actor-actriu enlloc del Wayne (que el vídeo està molt bé però potser no és dels seus actors preferits) dons diguem quin i busquem imatges adients. Crec que ha pujat. El text no serà aquest. Això és només una orientació.


dijous, 11 de març del 2010

CINE ROVIRA

Dissabte




A veure, no tindrem al Ignasi jr. Té excursió amb el cau, i se'n va tot el cap de setmana. Per tant l'escena amb l'àvia l'haurem de gravar l'altre dissabte....per la resta tot igual.
He tunejat el vestit de nuvia......no sé fer-ho millor! ara ens hem d'inventar una frase per l'anunci, i afegiré el seu anagrama. Potser li enfosquiré una miqueta els "manguitos"....

Més anuncis. N'hi ha un molt curiós, però potser poc adecuat.







Publicitat


Tramvia

Per si de cas... el tramvia.

Fotos Hispano German i gent











En una hi ha el Nacho. El logo deu ser més o menys actual. A l'època no hi era. Al menys el Fede no ho recorda.

dimecres, 10 de març del 2010

recorda

passarme la foto del tranvía
i intentem trobar la façana del cine mab més resolució perque si no no lo puc tunejar.....

aish! penjo que venen els moros!!!!

doncel


Cal rematar-lo, és una idea....

EUGENIA SANTIAGO


Aquest seria l'anunci de la botiga de vestits, on li posaria l'anagrama de Eugenia Santiago

+ anuncis...


de cotxes hi ha molts ...cap problema.
De Gestoria o similar, no en trobo.......
i de corbates aquesta, que tunejada, posant doncel......no sé!
Si no, potser una foto moderna de corbates (que n'hi han una pila) i posar-la en sèpia, i amb l'efecte antic que fa el programa chachi....
Faré la prova i te la passo!

anuncis


A veure, he trobat aquest , que li podria posar l'anagrama de la botiga de núvies del Joan i la Jenny. Es lo que més s'assembla a vestits de núvi i/o festa. Treient, evidentment, el Heno de Pravia

Una pregunta!!!

recordes d'on has tret l'anunci antic????

Com tunejo la façana del cinema????, poso el titol de las peli, però de imatges???? Busco alguna del nacho?, o actors coneguts??? que en penseu????

Tinc una hora i mitja per devant x fer feina sense moritos en la costa.....

M'ENCANTA!!!!!

M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!M'ENCANTA!!!!!

Pantalleta


Hi ha algú que ja l'ha tunejada la del cine español. Mireu com li va quedar, per prendre model. O no.

Cinemes



Avui que de moment tinc poca feina vaig mirant. La primera s'hauria de passar a B/N. La segona potser posar cine catalán? O deixar-la així. Més de l'època.

A veure què os semblen.

Creuem els dits.

Te'ls poso per parts. A veure si així els penja.


Segona part.

Final

Una altre idea.


Hem pensat que normalment en els cines dels 50, com que es feien dos pelis, entre una i altre hi havia publicitat.
Hem pensat buscar anuncis (fotos) de l'època relacionades amb amics i familiars. Tampoc molts, una selecció. Per exemple un anunci de corbates, un de cotxes, un de vestits de núvia, un d'una gestoria... tunejats, clar. Aquest és molt xulo i es pot canviar fàcilment el nom del venedor pel del Nanet o el Chuli o tots dos. Però així, com Nanet i Chuli, o Xuli, o com sigui la cosa (encara no tinc gens clar com és lo de Mackencie)

El pla per dissabte ens sembla molt bé, Esperem poder acabar-ho tot al matí. Hauríem de quedar sobre les 10 al barri, per fer les entrevistes i deixar per després lo de casa de la Marina. I després de dinar mirar de començar a fer, o buscar més coses, o mirar de fer els talls, la tria del que haguem fet al matí.

Espero apendre a fer zooms!!!

jajaja, Això, que espero a aprendre a fer zooms amb el programa chachi....perque si no el G em pela!!!! jajajajjaaj

Seguiré buscant més fotos d'interior, a mi també m'agradaven més altres que m'havies enviat tu.....

Dues coses: creus que dissabte, durant tot el matí donarà temps de gravar el c/ sardenya, la Marina, i les entrevistes)???..... Ho dic perque després podríem menjar alguna cosa por ahí, i venir cap a casa a provar coses....més que res per no passar-nos tot el dia a casa de l'Àvia, que potser ella vol sortir.... Bé, ja ho parlarem, jo igualment portaré el portàtil!

Quan tuneji l'entrada del cine, i posi el títol de "Elnachofa60", com veiei posar una foto dels "protas" de Casablanca???? Li agraden molt!

Jeje, fins després!

He vist la llum.

Crec que el company de la feina (que per cert, es diu Zeus!!!) m'ha obert els ulls a la llum divina.

A veure si és veritat. Coses a tenir en compte: les imatges del cine interior, no son. Hem de buscar alguna cosa més adient. La de la pantalla no és amb l'efecte que jo l'he posat sino que hauràs de fer un zoom en la foto de l'interior de cinema cap a fer el primer plano de la pantalla. Ara he posat dues fotos diferent per fer-nos a la idea. No em deixava fer el zoom. No em preguntis per què.

Dintre de les fotos d'ell, ja a la segona part del vídeo, s'ha de substituir la de carnet, que té una marca de tinta a la dreta i es veu com arrencada d'una grapa, per la del quinto, és a dir aquell primer plano vestit de la mili. No perquè la foto es vegi lletja, que només s'ha de retallar a la mida. És perquè el G ha dit que li agrada més l'altre.

I ara, a veure si per fi és veritat que funciona l'invent. De moment, sembla que va per llarg. Jolín, no em diguis que tampoc.... porta 10 minuts carregant el vídeo i no acaba de penjar-se. Al menys avui diu "cargando" i no "procesando" com deia l'altre dia. Veig que pesa 130 mb. No m'extranya que trigui. Clar que ja va pels 20 minuts!!! Eiiiii, 30 minuts... Ja veig que tampoc passarà... Ostres quina mè. Bé, porta més d'una hora carregant-se. Ja no puc esperar més. Està vist que no te'l podré ensenyar fins dissabte. AH, això si aconsegueixo passar-lo a un pendrive o a un dvd. Per e-mail estaríem en les mateixes, és massa gran. Suposo que portaràs el portàtil a casa de la Marina, no?

dimarts, 9 de març del 2010

que us sembla aquesta?

Nou guió.







El senyor guionista diu que la notícia amb foto del bateig a la Vanguardia ja estarà bé. El que farém (vull dir, faràs, hehe) és després de la foto dels pares, intentant imitar el tipus de lletra de la Vanguardia, posar el Ecos de sociedad amb la notícia del neixement. És a dir, si por ser, agafar la pàgina del dia on surten, aquella que et vaig enviar, i substituir una de les notícies per allò de "Hoy doña Marina Llopis de Fernández, ha dado a luz a su primer hijo varón que recibirá en el bautismo el nombre de Ignacio. Blablabla...". Potser és agafar que es vegi bé la data i fer un "barrido" fins les lletres on es llegeixi la notícia. I desprès, al següent fotograma posem la foto del bateig en la portada.

Hem canviat una mica l'orde. Vull dir, hem afegit coses.
Primer sortirà, si la trobem, una foto de la plaça Rovira antiga. Música de fons la sintonia de la Elena Francis, o la Montserrat Fortuny o una cosa així. Després una foto del mític cine Rovira on havien passat hores i hores veient mil pelis. Aquesta foto ja la tinc. És la que acompanya al text. Te la passaré al mail perquè s'ha de tunejar. Veuràs que al cartell central hi ha el títol d'una peli. Es tracta de canviar-lo i posar el de ELNACHOFA60. També hi ha fotos dels artistes protas de les pelis que es feien aquell dia. Es poden canviar i posar una del Nacho. No sé si deixar la foto de la actriu o canviar-la per la teva, o de l'Ignasi, o alguna actriu que a ell li agradi especialment, o per una del Nacho petit... no sé. No ho veiem molt clar. Pensa a veure què et sembla que pot quedar millor. I ja t'hi pots posar.

Després segueix una del interior de la sala. Jo no l'he trobat. A veure si tú tens més sort. Si no és el Rovira haurem de posar-ne una altre. La idea és que es vegi la sala, si poguès ser amb caps d'espectadors. Com si entréssim al cinema. S'apaga el llum (és a dir, fem un fundido a negro...)

Comença la peli, és a dir, comença el NO-DO. Se senten xiulets, protestes de la gent. Entra el lleó. A mí em va quadrar l'entrada del lleó amb el final dels xiulets i l'entrada dels aplaudiments (quan escoltis el so ja veuràs)

Acaba el lleó i entra el Barcelona 1950. Sobre aquesta projecció van els títols de crèdit. (Quan puguis veure la prova te'n faràs més a la idea. A veure si aquesta tarda tinc al tècnic desocupat i em dóna un cop de mà) El vídeo s'ha de tallar després de la sortida del venedor de diaris, que es creua un autobús i just hi ha un final de frase musical en un primer pla del bus. Aquí hi hauria el canvi de música, entraria el Pepe el trompeta, i el clip que et vaig enviar, primer amb el que filmem de Sardenya (que es por fer en B/N i després en color, oi?) posar primer la filmació del blanc i negre, les fotos i acabem amb Sardenya color amb el zoom a la finestra, si es pot veure a la Marina darrera els vidres millor. No sé si l'altura de l'edifici i el zoom donen per tant, ja ho provarem. I a partir d'aquí, canvi de música. Bé, el canvi ha d'anar quan entra el Sardenya color. I l'interior del pis, Marina i nen, etc.

Lo de les entrevistes. Hehe.
Sovint en els reportatges es fa sortir a amics, parents i coneguts del ojomeneado tothom parlant excel·lències. La idea és que en aquest cas, no cal, perquè els seus amics li demostren cada dia que se'l estimen. Per tant posem gent anónima que farà conya. Per exemple. Hi ha un amiguete del German, que porta una barba llarga i ufanosa, que dirà que el Nacho fa unes corbates estupendes i que ell s'ha deixat la barba perquè no es vegi que ell no les porta. L'amo del bareto segurament ens dirà que és molt maco i que li té molt apreci i que li guarda la nota de l'últim dia, que a veure si passa a pagar, de bon rotllo.... Un altre que tindrà pressa, i no voldrà contestar, l'altre que preguntarà per quina tele és, un altre que el confon amb un esportista.... coses així.

Apa, a pencar...

dilluns, 8 de març del 2010

QUINA NEVADA!!!!

Hola!!!

A veure, vàries coses!

- he vist el video que has penjat i m'agrada molt. Trobo la música molt encertada. EL definitiu, el farme amb el programa que tinc "chachi", no??? Ho dic perque aniré apartant les fotos en ordre, i així serà molt més fàcil de maquetar (que la Neus m,'ha dit que m'ajudarà...). M'hauràs de pasar l'arxiu de la musica....

- de la foto de la Vanguardia, la vaig fer molt ràpid....M'hi posaré en serio, i agafaré la del dia 26, (que a més surt "el caudillo"). Aquest dimecres he quedat per dinar a casa de la Marga, i va la Rosines, els hi demanaré a veure si tenen fotos....i després decidim, si fem un fotomuntatge o canviem de idea....

- Li diré a l'àvia que el nen vagi a dormir a casa seva el divendres, i així dissabte ja estraà allà, i el Nacho no sospitarà res.......

M'estic començant a posar nerviosa!!!!!

Es veurà?

Tindrem sort i el publicarà el vídeo sencer? Ara ho veurem, creuem els dits...

Allà vaaaaaa...

Sniff, sniff. Diria que no... haurè de mirar de fer alguna mena d'apanyo, com intentar passar-lo del nero al windows maker. I ni idea de si es pot fer... amb lo mono que em quedava...
El meu Nero es StartSmart. No sé si tindrà res a veure. Vaig intentar fer la prova de penjar-lo al youtube i tampoc vaig poder. En la "filmació" hi ha barrejats dos tipos d'arxius. La primera part hi ha el NO-DO, etc. A la segona, que va empalmada, és una "peli" feta amb fotos. Les fotos tal cual el Nero no me les deixava penjar, (només admet vídeos) per tant he hagut de fet un montatge amb el windows maker. (el teu el, vaig intentar posar a l'ordinador i se'm va penjar tot. Fins que no tregui coses i més coses i li dono més memoria no crec que el pugui posar. El youtube em deia que potser la peli feta així, pot ser que estigui guardada en un format que el youtube no admet. Potser per això tampoc es pot penjar al blog. Però ara no sé com canviar-lo de format.
Vaig a fer una cosa. Intento ara penjar només la segona part, és a dir, el que està fet amb el windows maker. Si es pot, ja el veuràs aquí al final. (Crec que sí, que s'ha carregat, quins misteris. Provaré de posar també l'altre, a veure si era un problema d'ells i avui sí que funciona lo de penjar vídeos. Això, com et dic només és la segona part.)

Això de la foto.... és una pena. El G diu que encara que fem (facis, que jo no en tinc ni idea) un fotochop, la gent sabrà que la de la foto no és la Marina. Jo no tindria ni idea. De fet nonés la gent que conegui la foto ho pot saber. Clar que potser el Nacho és dels que ho saben. Si pots intentar buscar una que realment siguin els pares, de conya. I si no, haurem d'inventar alguna cosa. Potser retallar aquesta mateixa foto i que surti només el bebito.

Lo de les entrevistes, i especialment lo de la Marina i el nen sí que segueix en marxa. Vull dir que si es pot fer aquest dissabte, 13, pefecte. Com que la càmara és la teva, ho hem de fer tot, les vistes de Sardenya, l'acting d'àvia i net i les entrevistes als colegues. Això pot ser llarg. El millor seria posar-s'hi al matí, en quant el Nacho marxi cap a la botiga i fins que poguem.
Em sembla que em deixo per dir alguna cosa. Bé, publico, llegeixo i si de cas, segueixo.



Després

li pregunto al pirata. En principi amb el Nero, jo hauria de poder, no??
Potser és le que meu nero no és suficient, perque jo tinc el Nero Burming rom que és per fer còpies, etc...i no per fer montatges. I si provo de baixarme el Nero????

Tenim un problema: les sospites del Germàn s'han fet realitat, la de la foto de la portada no és la Marina!! és la Rosines. O canviem de foto o potochop.........

Tinc moltes ganes de veure com va quedant......
Cal que anem a gravar el carrer sardenya, etc.....i per cert, el tema de les entrevistes segueix en peu???? si???

Fins depsrés!

diumenge, 7 de març del 2010

Aquesta és bastant bona

Hem fet una previa. Pensem que aquesta prova és guapa. A veure què et sembla a tu. Però no el puc posar aquí.



No hi ha manera. No el carrega. Te l'he enviat al correu.

Ja he vist que no el pots obrir. No sé on posar-lo. Només se m'acut el youtube, però no sé si el puc publicar com a privat i només deixar-te'l veure a tu. Què faig???? Pregunta-li al pirata per què no el pots veure al teu ordinador. A veure si se li acut alguna cosa.

dissabte, 6 de març del 2010

Vanguardia

Avui que estic baixant fotos, per veure quina tria es pot fer i tal, i per seguir fent la prova del vídeo, he vist, al ampliar la Vanguardia tunejada, que hi ha un error en el text que posa "fFernández". T'ho dic perquè no la donis per definitiva.
També del text en sí, la Vanguardia és del mateix dia 25 i vas posar "ayer". Hauríem d'agafar la portada del 26. O posar "hoy" (va ser el 25, no?)
D'altre banda, normalment als Ecos de Sociedad sempre posaven el nom de la mare de la criatura. Amb el "de" és a dir La senyora doña Marina Llopis de Fernández ha dado a luz a su primer hijo varón, que recibirá en el bautismo el nombre de Ignacio. El feliz alumbramiento, blabla...
Això del bautismo ho posaven sempre.

divendres, 5 de març del 2010

HOLA

Bon dia!!
Ahir vaig treballar tot el dia i vaig acabar molt cansada. I al vespre, tenia al Nacho al costat i no em vaig conectar.
Sembla que tot això te forma.....ara falta saber-ho fer!!! jajaja
Us confirmo després que la de la foto sigui l'àvia Marina. De totes maneres, quan me la va donar, m'ho va dir. No sé, li preguntaré.
Després et dic alguna cosa!

dijous, 4 de març del 2010

Les entrevistes

Aquest tema no està descartat. Jo no ho havia entés bé i pensava que volia fer-ho molt guionat i amb actors-amiguetes, però ara m'ha dit que no, que la cosa és demanar-ho a coneguts "de carrer", coneguts nostres però que no coneguin al Nacho. Per ejemple, el noi de la bodega de sota de casa, o el que té el baretu dels carajillus del German, etc. Bé vaig a dinar.

Tall musical i d'imatge

Sigo, encara que torno enrere en el guió. Jo, per demanar que no quedi.
El dire, diu que li agraden més les imatges del vídeo Barcelona anys 50 amb música inclosa. Però que no cal posar més d'un minut, més o menys. Quan comença l'acting (que ja es veuen actors, com el paio que ven diaris) ja hauria de tallar-se. O potser després que passa l'autobús. El que passa és que tallar allà, és tallar a sang la música, i és un mal lloc. Per tant... es pot deixar que la música segueixi, però eliminar la resta del vídeo per posar les imatges de Sardenya B/N? Potser el programa "virguero" t'ho deixarà fer. Però és separar la música de les imatges. Si no es pot fer s'hauria de buscar una altre música que sonés igual de cutre (vull dir el tipus de so de disc de vinil cinquanteru) Ell diu que la música que hi ha ja li agrada, però potser és més fàcil trobar-ne una altre que ens vagi bé de temps i quedi tallada en un punt musical adient, que intentar separar imatge de so en el vídeo que tenim. M'explico? Jo deia de tallar imatge i so en el segon 48, punt de canvi musical, però ell diu de fer-ho una mica més llarg i tallar la imatge sobre el 1.16 aprox. però el fragment musical tallar-lo en el 1.30 que és el punt on es pot fer. I omplir aquests 15 segons amb les imatges de Sardenya. A veure si entre tu i el pirata podeu fer un apanyo...

Marina? i repàs de guió.

Escolta, em diu el German que no veu clar que la dona de la foto del bebé sigui la Marina. Ho és?

També em diu que aquesta nit que jo no tinc assaig i arribaré a casa relativament d'hora, ens hi posarem els dos a mirar de fer una mena d'assaig, vull dir de fer, encara que sigui amb el movie maker una mena de pre-muntatge per passar-te'l i que puguis anar fent, o preparant el que faci falta per fer-ho ben fet amb el teu ordinador i programa. (Ja tinc el cd, però com que hi ha la mula posada encara no l'he posat al l'ordinador, que de memòria està molt justet)

M'ha dit que el lleó li agrada i que com que és curt, és pot posar sencer. Quan acaba hauria de sortir "Presenta" i el títol de la peli "El Nacho fa 60" o el que pensem. I després, amb la col·laboració especial de Marina Llopis i la presentació d'Ignasi Fernández. Potser en anglès, allò que posen "introducing" quan es tracta de la primera peli d'un actor, o tot en anglès com una peli USA. Amb lo típic de Metro blaba presents "el Nacho fa 60" Starring Blablabala... . Producer, Directed... bé, tota la parafernalia. Si podem imitar el tipus de lletra d'uns títols de crèdit reals, millor. I si el fons es pot veure això com de peli antiga, també. Això ja ho pots anar mirat, a veure si hi ha un efecte per donar aquest sensació d'anys 50 i lletres adients.
I després ja va tot lo altre. La Barcelona dels 50, (que s'haurà de tallar perquè és molt llarg) que acabem amb Sardenya b/n. (el zoom de la teva càmera dóna per acostar la imatge fins la finestra? Diu el G que com que és un sisè pis, potser no arribarà molt fi. O sí?) Després lo de les fotos dels pares per separat que després es fonen i passan a la foto dels dos amb el baby (si ella és la Marina) que enlloc de posar la foto pelada posem la de la vanguardia tunejada. Mentre surt aquesta imatge se sent la veu que diu en plan "ecos de sociedad" los señores de Fernández anuncian la llegada a su feliz hogar de...... ja mirarem com ho redactem, si aprofitant el text que jo vaig trobar o un altre de similar que ens agradi més.
Aleshores un crescendo musical, ell diu un reboble... i apareix la foto del Nacho actual.

I seguimos para bingo...

Guió desmemoriat.

Avui casi no ens hem vist amb el German. Ara, quan he arribat, m'ha estat dient l'ordre en que vol posar les coses, però, clar... jo no dono per molt... memòria de sardina...

Crec que primer es el lleó de la metro o la rko o el que sigui, crec que es talla, com si la peli s'hagués espatllat. (buscar efecte de peli que es crema) Surt el nodo. Se senten xiulets, abucheos, etc de la gent que protesta. Es talla el nodo. Barcelona anys 50, fotos o la peli, fins que veiem la imatge de Sardenya en blanc i negre. Fotos dels pares del N, primer un, després l'altre, es barrejen, es fonen l'una amb l'altre i surt la dels dos amb el Nacho bebé. Es fon a una del Nacho actual. Veiem Sardenya, ara en color i l'avia i el nen. I les fotos que tenim, bé, una tria. Crec que més o menys era això. Sembla que lo de les entrevistes ho deu haver desestimat, perquè no me n'ha dit res.

dimecres, 3 de març del 2010

VIDEOS DEL YOUTUBE

Cap problema!!! els puc baixar, transformar i penjar en el programa. Es veuen molt bé!.
L'únic problema és l'audio, m'explico: amb el mac podiem gravar la nostra veu, pero amb el pc no....potser si tinguessim un micro......però lórdinador crec que no en té......
Ja investigaré!

VANGUARDIA TUNEADA


Aqui tenim la Vanguardia tuneada!!!

Que en penseu? dona el "pego", no????

Que canviarieu??? digueu-me el que penseu que el photoshop és una canya!!!!!

En el programa queda xulo, i no es veu tant la diferència entre els colors grisos.
A veure si me'n recordo.

Crec que vol començar amb... no ja no vaig bé. Ara no sé si em va dir de començar amb el NO-DO o amb les entrevistes a la gent. Bé la cosa és que en el NO-DO surtin les fotos de Barcelona anys 50, per situar al personal, o la de la Vanguardia, tunejada perquè surti la notícia del naixement. I una foto del pare, una de la mare i la de la parella amb el bebé, amb una locució a l'estil de l'època de Don blaba i su distinguida esposa doña blabla anuncian la llegada al mundo de su nuevo retoño blablabla.

Mira què he trobat com a exemple:

NACIMIENTO Y BAUTIZO
Ha dado a luz una hermosa niña, primer fruto de su matrimonio, la joven dama
Carmen de Abulo de Rovira, esposa del capitán médico de la Cruz Roja Española, doctor don José María Rovira Beleta e hija del delegado provincial de la Cruz Roja de Barcelona e inspector regional de ambulancias de dicha benemérita Institución don Luis de Abulo Pérez y de doña Teresa Molió de Abulo.

La niña recibirá en el bautismo el nombre de María Teresa.


I Tachán!!!!

T'envio per e-mail l'altre cosa que he trobat. Aquí no m'ho deixa penjar perquè és un pdf.

El lleó

Aquí va el lleó de la metro. Pel que posa crec que es va fer servir entre 1934 i 1955, per tant... perfecte. Ja sé que ara no el pots veure, però ja saps que el tenim. Genial lo dels youtube. I genial la foto familiar....


dimarts, 2 de març del 2010

se busca

Nacho super bebé

OEOEOEOEEEEEEE!!!!!!!1

Si que puc editar els yutubesssssssssssssssssssss
Calia canviar el format, i tinc un programa (en la immensitat de l'escriptori) que ho fa!!!!!

(m'adverteix de que necessito permis del autor,bla bla bla....i jo al llegir-ho em vaig atabalar!!!)

Per tant....a retallar!!!
Bon día!!! Me'n vaig a treballar! Després em conecto, no podré veure videos ni fotos, però si textos.
El Nacho, avui baixa el programa a la botiga, demà em penso que es veuràn.

Seguiré investigant lo dels videos. A veure , si al vespre et puc dir alguna cosa.

a10!
Demà t'explico les noves idees del German. Que en té unes quantes.

dilluns, 1 de març del 2010

NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Merda, merda, merda!!!!

els videos dels youtube estàn protegits i no els puc posar en el programa.......si que els puc retallar i demés però no els puc penjar.....com a mínim en el programa bó del pc, després miraré en el mac......

Només s'em ocurreix "gravar" la pantalla del ordinador.........

aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!1

German dixit.

A veure. El German té un projecte general de guió. És una primera idea, res definitiu. T'ho explico jo, que ell diu que no domina això d'escriure en català. Jo crec que li fa mandra.

Tens càmera de vídeo, oi? Donem per fet que si.


Inici: imatge del NO-DO seguit de les de Barcelona1950. Les que tenim o unes altres. Afegir imatges de Sardenya en blanc i negre des de l'edifici pla general amb zoom a la finestra de la Marina.
Fosc.
La mateixa imatge, ara en color. Si pot ser agafant la Marina darrera els vidres. Aleshores passem a dintre de la casa amb la Marina que es retira de la finestra, agafa l'àlbum de fotos i va cap a l'Ignasi que està jugant, assegut o com sigui (ja mirarem en el moment) i junts es posen a mirar les fotos.

Tot això al moment es va ampliant de text i de tot. Potser no cal escriure res concret, que surti natural d'ells.

Fins aquí pot semblar una mica tendre, però donar-li aquest to, d'entrada és efectista. Però dins l'àlbum ens ha de sortir tota la part lúdica, amb comentaris de les fotos, que no seran cronològiques i que aniran sortint com si àvia i nét les miressin.

Bé, el guionista ha marxat a fer el dinar (té pluriempleo). No sé si Marina i Ignasi tenen gaire vocació d'actors. Potser el nano és molt perillós en el sentit de que se li pot escapar alguna cosa. No sé com es podria fer sense que relacionés el fer una peli amb l'aniversari del pare. Com ho veus?. Perquè l'opció, "càmera oculta" està descartada. I mirar de fer-ho sense que se n'adoni... Potser és demanar molt a les dots de la Marina, per fer-lo seure a mirar fotos, o el que sigui. La idea és que mirin l'àlbum que estàs fent, però potser es pot camuflar un conte o alguna cosa que no siguin les fotos per ensenyar-li al nen i que no li doni importància i no ho expliqui al pare. L'altre és fer-ho amb la Marina sola.

Bé, com et dic, son les primeres idees. A veure què et semblen.

Apartado de correos 1001

Bé, ja sé de quina peli és el vídeo anterior. He trobat aquest altre, que si es pot retallar té un troç guapo. Casi al principi, on el locutor diu: Esta película ha sido realizada en los escenarios reales...

Potser es podria trobar la peli amb millor qualitat que en el youtube.



Barcelona 1950

Imatges de la Barcelona de 1950. No sé si es pot fer una selecció. És a dir, no sé si es pot modificar aquest vídeo. Hi ha imatges generals molt bones de la època, però n'hi ha d'altres que es veuen com d'una peli i no queden molt bé. Tampoc sé exactament com es pot utilitzar, però bo és de tenir com a material general.


COM BAIXAR VIDEOS DEL YOUTUBE

Aquí ho explica molt be i fàcil!


http://www.youtube.com/watch?v=RM1nnDRU9RQ&feature=related






i ara, m'en vaig a dormir.....que d'aquí 6 hores m'he d'aixecar!!!!

Bona nit!

Seguidors

Sobre mi