dimarts, 23 de març del 2010

Fotos i músiques

Per fer que les músiques ens lliguin amb les fotos, per exemple he vist que n'hi ha tres que son mars i platges per tant es pot posar de fons el "Mirando al mar soñé". Concretament el tros de la tornada que diu.

Mirando al mar soñé, que estabas junto a mi.
Mirando al mar yo no se que sentí.
que acordándome de ti, lloré

En la última frase aniria la foto del Vicens i el Nacho a la platja. Diu el German que és per plorar aquella foto. Hahahaha.

T'envio el "Mirando..." al tabel. Ara em miro les altres a veure amb quina música les identifico.

Refent el final





Una altre idea pel final.

Hi havia una cosa que volíem posar i l'hem perdut amb tants canvis així que com que quadra, la posarem al final. Després de la foto dels tres, (parella i nen) posarem una del Nacho petit seguida d'una de l'Ignasi. I després ja va lo de To be continued.

N'hi havia dues en que estaven "pastats" vull dir que s'assemblen una barbaritat. Crec que son les dos que et poso aquí.

SARDENYA - AVIA lll

a veure...ara els canvis són més suaus.....el tall en el zom , és perque l'àvia mira a la càmara i no queda bé...
Que sàpigues que a mi tampoc m'apasiona.....ja el rematarem dijous!!!

Fotos-blocs

Faltaria un tercer bloc de 3 fotos.

L'entradilla.

El jefe m'ha deixat una nota sobre la taula. Diu:

1er. Pel·licula declarada d'interès públic
2on. Aquesta historia està basada en fets reals.
3er. Inici pl. Rovira.

dilluns, 22 de març del 2010

Foto parella i nen

Publicitat (tunejada)




BLOC DE TRES FOTOS (II)



Més una foto dels quatre germans, de fa uns anys molt xula, que escanejaré......(demà)

bloc de tres fotos




PER EXEMPLE!

dos fotos de parella


ambigú + cinzano + la casera



samarreta +vibrador


NO TE RES

A veure amb això, però et comunico que acabo de posar una foqueta en adopció. Jejejeej, si la vols.....

SARDENYA-AVIA (encara no és chachipiruli.. II.)

una coseta

la peli (la posaré en un dvd amb la seva caràtula i tot), vull que la porteu vosaltres en mà el diumenge, i li doneu vosaltres, valens???

Has canviat la configuració del blog????? em demana contrasenya per entrar. Ja em sembla bé! A veure si entrarà l'Almodovar i ens copiarà la idea, jajajajajajajaj

He fet bastanta feina, fins les 4,30 a l'ofi.
He posat en carpetetes diferenciades (dins d'una carpeta "mare", en l'escriptori, evidentment!!!) els anuncis, i les fotos seguint el guió, per tenir-ho més fàcil al'hora d'adjuntare-ho al projecte.

Una altre cosa, els anuncis porten música??? m'explico, la samarreta, el vibrador.....tenen música de fons???? Quants segons poso a cada anunci??? 5???? o ho deixo per quan ens veiem.....

Avui, el nen no ha volgut anar a la pisina, "MACAGUNDENA", i estic aquí amagada envian-te això com si estuigués fent algo dolent!!!!

Ara et paso lo de Sardenya-àvia, refet.
El de Sardenya 1, em dona el problema de l'altre dia, però ja he averiguat pq. La foto de sardenya, està en l'altre ordinador i en el pendrive, i en aquest portàtil no hi és, per tant no la troba al carregar-ho, després ho arreglo i ho penjo també.

Això ja té molta forma!!!!!

Una altre idea d'inici

Perquè la gent estigui ja pel que ha d'estar quan entri el tramvia, posarem d'entrada un cartell tipus: Esta película está basada en hechos reales. O en català, com vulguis. Així donarem temps a que callin i estiguin per la peli.

Em deia el G que segurament hi haurà que passarà de la peli. Ens hem de fer a la idea de que a alguns els semblarà un rotllo. Esperem que en general, agradi, i se la mirin amb "carinyu".

Ah. Segur bans de començar la projecció hauràs de fer de Jefa i manar que seguin i callin.

Necessitem

Necessitem quedar. Suposo que no pots enviar al Nacho a fer exercicis espirituals tota la setmana ni escapar-te tu.

Si no hi ha més remei haurem de quedar com deies dijous i divendres al matí, i fins l'hora que es pugui. I rematar dissabte, si es pot. (Hauríem de poder...)

Després del bloc Sardenya-Hispano, resta del guió.


Entra la publi Colacao + samarreta i vibrador. Sobre el vibrador ha d'entrar efecte de peli que es trenca, s'espatlla i queda en gra, com la tele quan perd la imatge, se senten xiulets i crits de gent que protesten i passa a negre amb so de gent que fa callar als que xiulen(ssssshhhhhhhiiiiiisssssttttt)

Entra l'entrevista a John Wayne.

Ambigú. Torna la publi ara posem Cinzano, La Casera.

Entrevista al Jordi (bar)

Dos fotos de parella, les que més t'agradin. A nosaltres ens agrada molt la que he posat, però tria tu mateixa dos en les que estigueu sols i guapos. Però no del casament. De fet posar la parella és un entrada perquè desprès va

Primer cantable del bodorrio.

Entrevista a Humphrey Bogart.

Vídeo faldilletes.

Bloc fotogràfic 1: dues o tres fotos, d'èpoques diferents i amb qui vulguis, (La tria de les fotos l'hauries de fer tu, les que et vinguin de gust amb la gent que vulguis que surti. Pensem en la del Vicens i ell a la platja, la de la mili que encara no l'hem posat, alguna amb les germanes de petits, la de la comunió, de gran... les que més t'agradin... però tria bé, perquè de blocs de dos o tres fotos només en farem tres, per tant, com a molt, 9 fotos)

Entrevista amb el Cesar (Bodega)

Un altre tall publicitari. El dels tunejats: Doncel, Xuli-Nenet, Eugenia, Vanesa. (n'hi ha més?)

Bloc fotogràfic 2. (Lo dicho. Dos o 3 fotos èpoques diferents, gent diferent)

Entrevista al Sergi (motero)

Vídeo caparró.

Bloc fotogràfic 3 (idem de idem)

Entrevista Woddy Allen.

Vídeo bodorrio-2

Entrevista José Antonio (yonqui)

Vídeo Nosotros.

Foto parella i nen, la que vulguis. A nosaltres ens agraden molt estiu06 443 i la P9140261.

Aleshores s'han de fer uns cartells de To be continued i próximamante en este salón...
NACHOFA 70

(Inicio de rodaje, próximo mes de junio, Casting en mayo)

Agraiments als col·laboradors, documentalistes, etc.

I si vols fer alguna dedicatòria especial... Aniria aquí, per tancar la peli.


Crec que no m'he oblidat res.

Vamos por partes. Sardenya

Veig que has treballat molt aquest diumenge....

A veure, aquest muntatge va molt ràpid. Per anar bé, s'hauria de posar primer el número del carrer, després la imatge de façana del zoom que ja has posat, seguida de la Marina que va cap el sofà, seu obre l'àlbum i s'acosta el nen (que també has posat) aleshores ha d'anar la dels dos veient-lo des de darrera. Després la del nen assenyalant una foto, que en aquest no l'has posat i és maca, i després l'àvia tanca l'àlbum i petó, abraçada. Per acabar, posem l'àlbum sol en zoom. Si pot ser, s'ha de poder passar a blanc i negre i fosc. Poèticament seria que l'àlbum, un cop mirat s'ha quedat sol i torna als seus orígens, és a dir, al blanc i negre.
Lentament, busquem un efecte transició perquè aparegui, com sortint de l'àlbum una foto de l'Hipano antic. Tot seguit una foto del N petit (la de la pared jugant amb la pilota), seguida s'una altre de l'Hispano antic i una altre més del N petit.

diumenge, 21 de març del 2010

hostessa


em falta posar el nom, que no el sé exacte...ja ho faré!

Seguidors

Sobre mi